Головні тренди зовнішньої реклами 2022 року
Головні тренди зовнішньої реклами 2022 року
Зовнішня реклама по праву може претендувати на звання найстарішої з усіх форм просування. Однак технології не стоять на місці і потрібно переглядати стратегії просування, щоб максимально відповідали особливостям клієнтського сприйняття і працювали на 100%. Незважаючи на те, що традиційний формат
зовнішньої реклами стикається з певними труднощами, більшість експертів вважає, що в цілому затребуваність цього інструменту зростатиме. Це пов'язано із загальною втомою від діджитал-простору та нескінченної бомбардування таргету та інфлюєнс-маркетингу в смартфонах користувачів.
Сучасні споживачі набагато ерудованіші та інформованіші, ніж 30 років тому. Тому просте повторення повідомлення для середнього користувача виявляється нежиттєздатною стратегією просування. У 2022 році, поряд з продуманим дизайном веб-сайтів, SEO-просуванням і контентом, що продає, маркетологам необхідно впроваджувати технології та особливості клієнтських переваг у свої рекламні моделі.
Нещодавній звіт KPMG показав, що за останні п'ять років
зовнішня реклама продемонструвала 11% річний ріст. Якщо ця тенденція збережеться, то цей сектор продовжить наслідувати намічений тренд і в 2022 році.
Просунуті маркетологи вже сьогодні можуть запровадити цю тенденцію для просування свого бізнесу та тим самим збільшити ефективність стратегії просування. Давайте розглянемо 10 ключових трендів
зовнішньої реклами у 2022 році.
1. Безперервне зростання цифрової зовнішньої реклами
Як і на інші галузі, на сектор
зовнішньої реклами впливає тренд цифрового маркетингу. Сучасні споживачі вже звикли до формату 4K. При правильному підході цифрові технології можуть допомогти досягти приголомшливих результатів. Якщо інтегрувати можливості 4К-дозвіл з його яскравими візуальними ефектами у вуличний простір, вдасться збільшити тривалість захоплення цільової аудиторії.
Кількість
цифрових білбордів зростатиме у перспективі найближчих п'яти років. Це пов'язано з простотою та зручністю їх переміщення, яке, зрештою, дозволяє скоротити непотрібні витрати. Крім того, такий формат "майданчиків" дозволяє збільшувати кількість оголошень, що розміщуються на тому самому екрані. Якщо порівнювати цифрові білборди зі статичними попередниками, цілком очевидним стає той факт, що рекламодавець отримує більший контроль за проміжним і кінцевим результатом. У деяких випадках ефективніше виявляються статичні оголошення, у якомусь анімовані візуальними ефектами. Вибирати відповідний формат необхідно, виходячи з цілей бізнесу. Правильне використання діджитал-інструментів здатне творити справжні чудеса.
Нещодавні дослідження показують, що
цифрова реклама становить майже 30% доходів усієї світової “зовнішності”. Очевидно, що підприємці, які активно впроваджують тренд у свій бізнес, досягнуть небувалих висот.
2. Сторітелінг
Оповідання у форматі оповідання історій – ось що справді чіпляє увагу споживачів. Сторітелінг активно завойовує ринок реклами, оскільки дозволяє суттєво підвищити ступінь впізнаваності та запам'ятовування маркетингового продукту. Погодьтеся, що презентація зубної пасти, яка нічим не відрізняється за характеристиками від десятків інших, пройде набагато успішніше, якщо подати її у форматі захоплюючої історії. Будь-який бренд може посилити свій вплив на підсвідомість користувачів, якщо запакує себе в яскраву та яскраву форму казки.
На думку експертів, тренд сторітелінгу у 2022 році посилюватиметься та наростатиме. Використовуючи цей інструмент у стратегії просування, можна створити рекламний серіал. Розбивка історії на частини змусить аудиторію чекати на вихід наступної серії і стежити за сюжетною лінією.
Достатньо створити цікавого персонажа, придумати проблему, з якою він зіткнеться, показати процес пошуку рішення, а наприкінці – уявити бренд у ролі рятівника. Важливо, щоб глядач співпереживав те, що відбувається, і максимально довіряв тому, що відбувається.
3. Зростання кількості рекламних майданчиків
Останні технологічні інновації значно розширили сферу розміщення зовнішньої реклами, особливо цифровий. Замість класичних
білбордів підприємці все частіше використовують дрібніші варіанти щитів, розміщених у людних місцях. Фактично глухі стіни аеропортів, зон очікування, громадського транспорту тощо. стали гарною альтернативою традиційному формату просування великих щитах.
4. "Розумна" реклама
2022 рік обіцяє стати роком "розумної"
зовнішньої реклами. Якщо нещодавно в більшості оголошень на
білбордах згадувалися виключно продукти та послуги, то в 2022 все зміниться. Тепер реклама транслюватиме не лише інформацію про конкретний бізнес, товар/послугу, а самих споживачів, хто вже зацікавився даною пропозицією. Домогтися таких фантастичних можливостей вдасться за рахунок використання датчиків та програмного забезпечення для розпізнавання осіб.
"Розумна" реклама допоможе підвищити ефективність взаємодії компаній із їх цільовою аудиторією. Зрештою доповнена і віртуальна реальності зроблять поступ інтуїтивно зрозумілішим і захоплюючим.
5. Мобільна інтеграція у зовнішній рекламі
Зовнішній маркетинг спрямовано поліпшення взаємодії бренду зі споживачем. З метою посилення контакту з клієнтами бренди активно інтегрують мобільну рекламу із зовнішньою. Використання технологій допомагає потенційним клієнтам взаємодіяти з креативом та ділитися цінними даними з брендом у режимі реального часу. Відгуки клієнтів допомагають персоналізувати інтерфейс користувача. Яскравими прикладами таких взаємодій є миттєві з'єднання з мобільними телефонами клієнтів, коли вони з'являються у радіусі білборду. Використання маяків також стає повсюдним явищем, тому технологія маяки дозволяють рекламі буквально застрибувати всередину телефону клієнта.
6. Багатоканальні інтеграції
У 2022 році
зовнішня реклама почне інтегруватися в соціальні мережі та телебачення. Багатоканальні інтеграції відіграють першорядну роль забезпеченні своєчасності передачі у всіх задіяних середовищах. При цьому вдається зробити рекламне посилання послідовним і максимально відповідним іміджу бренду. Зрештою, такі інтеграції дозволять вивести рівень комунікації компанії зі своєю аудиторією на якісно новий рівень.
7. Цільова реклама
Орієнтована на широку аудиторію реклама, популярна ще кілька років тому, сьогодні виявилася нежиттєздатною. Робота з величезною різношерстою групою людей не приносить рекламодавцям особливого результату. Завдяки вдосконаленим інструментам аналізу особливостей споживчої поведінки, які стали доступними з появою соціальних мереж, бренди можуть набагато ефективніше взаємодіяти з потенційними споживачами. Розуміння купівельної логіки дозволяє якісно оптимізувати бюджети на просування та заощадити не лише гроші, а й час.
У 2022 році
зовнішня реклама буде оснащена Bluetooth-маяками для збору інформації про аудиторію, що взаємодіє з нею. На підставі отриманих даних підприємці будуть вносити корективи у свої креативи і тим самим адаптувати оголошення під потреби та очікування споживачів у конкретній локації. Такі зміни значно збільшують шанси на те, що
зовнішня реклама буде помічена саме цільовою аудиторією. До того ж зібрані дані можуть бути використані у націлених кампаніях з метою надання більш контекстно релевантного оголошення.
8. Креатив на максимум
Щоб ефективно залучати користувачів, маркетологам доведеться попрацювати над її поданням. Кількість контенту, що продає, зростає в геометричній прогресії, користувачі фізично не встигають сприймати сотні, а іноді і тисячі схожих між собою пропозицій. Тому чим яскравішим, сміливішим, креативнішим і оригінальнішим буде подача, тим вища ймовірність, що користувач купить саме у цієї компанії.
9. Розвиток власних маркетингових команд
Протягом кількох останніх років намітилася стала тенденція до вирощування власних маркетингових команд усередині великих компаній. Замість покладатися на сторонніх виконавців у наданні рекламного рішення, багато брендів стали вкладатися у власні відділи маркетингу. Таким чином, їм вдалося суттєво скоротити витрати на просування та підвищити його ефективність.
У 2022 році фінансово заможні компанії дедалі активніше використовуватимуть знання та досвід власних маркетингових команд. У зв'язку з цим у найближчій перспективі зросте роль консультантів, незалежних підрядників та осіб, які працюють неповний робочий день.
10. Кінець епохи порожніх обіцянок
Бренди повинні розуміти, що чесність – єдиний спосіб вести бізнес у довгостроковій перспективі. Таким чином, прозорість стане ключем до успіху у 2022 році. Всі дані, починаючи від екологічної позиції, використання агресивних інгредієнтів, тестування коштів на тварин і навіть політичної приналежності бренду, будуть схильні до ретельної перевірки та аналізу.
Це означає, що рекламодавці більше не зможуть позбутися хибних заяв та порожніх обіцянок. Чесна реклама – тренд майбутнього. Підприємцям залишається або адаптуватися до цієї тенденції, або прийняти наслідки відмови від нових реалій. Брендам слід бути вкрай обережними при виборі креативів для зовнішньої реклами і заглибитися в тему автентичності. У перспективі саме вона дозволить здобути довіру аудиторії та розширити бізнес.
Підводячи підсумок усьому вищесказаному, можна з упевненістю сказати, що
зовнішня реклама посилюватиме свої позиції навіть незважаючи на те, що зростання кількості онлайн-каналів безперервно зростає. Бренди, які оперативно синхронізують зовнішню рекламу з соцмережами, зможуть першими “зняти вершки” від подібної інтеграції.
P.S.
В агенції зовнішньої реклами «Антаріс» ви можете легко та швидко замовити бігборд, рекламний щит, білборд у Києві, Харкові, бігборд у Одесі, білборд у Дніпрі, Запоріжжі, Львові, Кривому Розі, Миколаєві, Вінниці, Херсоні, Полтаві, Чернігові, Черкасах, Житомирі, Сумах , Хмельницькому, Чернівцях, Рівному, Кропивницькому, Івано-Франківську, Кременчуці, Тернополі, Луцьку, Білій Церкві, Ужгороді та інших містах України. Звертайтеся!