Код | Тип | Сторона | Адреса |
x
|
---|
Швидкий пошук
Розміщення реклами на білбордах, бігбордах в Україні. Зовнішня реклама.
Рекомендація Антаріс
Вітаємо Вас у розділі "Бігборди".
У нашій основі площин числиться понад 110 тисяч рекламних щитів (бордів). Серед такого асортименту Ви обов'язково знайдете конструкції, які підійдуть за всіма параметрами. Користуючись нашою базою бігбордів, Ви зможете підібрати носії самостійно, заповнивши вікна форми "Пошук рекламних площин" індивідуальними параметрами фільтрації результатів. Також у Вас є можливість замовити професійне складання індивідуальної адресної програми у нас: надішліть нам запит – і наші фахівці оперативно підберуть для Вас потрібну кількість білбордів, які ідеально підходять під Ваші маркетингові завдання.РА Антаріс - дружня команда фахівців з багаторічним стажем роботи у сфері зовнішньої реклами.
І ми охоче ділимося з нашими замовниками набутими за ці роки навичками (у тому числі досвідом розміщення реклами на бігбордах, білбордах). З нашими фахівцями поставлені Вами рекламні цілі будуть досягнуті у найкоротші терміни.Білборд – коротко про рекламоносця.
Бігборд («білборд», «billboard», або просто «борд», рекламний щит) – найпопулярніша в Україні та світі конструкція для розміщення зовнішньої реклами. Як правило, вона являє собою 1 або кілька щитів (рама зі сталевого куточка, перетягнута оцинкованим металом або вологостійкою фанерою) з габаритами 6 Х 3 метри (рідше – 4 Х 3, 8 Х 4 та інших розмірів). Бігборди встановлюються на жвавих магістралях населених пунктів та на трасах між містами, і найчастіше бувають одного з наведених нижче видів:- "Класичний" борд (проста конструкція з 1 щита на опорі з можливістю його обклеювання з одного або з двох сторін);
- "V"-подібний бігборд (2 площини під обклеювання);
- «Трикутник» (3 з'єднані між собою площини під розміщення реклами);
- «Призматрон» («призма», «призмавіжн», «призмаборд») – конструкція, рекламна площина якої складається з тригранних сегментів, що обертаються, що забезпечують зміну зображення (3 рекламні сюжети) із запрограмованою частотою.
Як вибрати рекламний бігборд (білборд)
Крім району розташування щита, при виборі бігборду, як правило, звертають увагу на такий фактор, як «прохідність» місця встановлення (кількість пішоходів та/або автомобілів, що проїжджають/проходять повз конструкцію за певний відрізок часу). Також варто взяти до уваги наявність підсвічування щита: оренда конструкції з освітленням коштує дорожче, але на такому борді реклама працює навіть у темну пору доби (що особливо актуально в зимову частину року). Крім того, враховують і "забур'яненість" ділянки дороги "зовнішньою": якщо щит стоїть в оточенні інших конструкцій, ймовірність того, що реклама буде помічена, знижується. Також на помітність реклами сильно впливає «рухливість» картинки: рекламісти з'ясували, що призматрони привертають увагу аудиторії помітно ефективніше, ніж дуже помітне «статичне» зображення. Ваша рекламна кампанія організується за лічені дні – достатньо залишити заявку на сайті або зателефонувати!
Від чого залежить ціна рекламних бігбордів в Україні.
Вартість розміщення реклами на білбордах має відмінності і тому є низка причин:- Кількість населення місті. У великих містах Київ, Дніпро, Львів, Харків, Одеса, наприклад, ціна вища ніж у Ковалі, Луцьку, Тернополі.
- Центральні вулиці частіше вища ціна. Чим далі від центру, тим прайс нижче.
- Конкретна локація на вулиці. Наприклад, бігборд біля Торгового центру та високим трафіком буде цінник вищим, ніж у білбордах по тій же вулиці, але біля скверу з нижчим трафіком.
- Сезон розміщення (влітку та у новорічні свята частково ціни на бігборди знижуються). А у період політичної агітації злітають.
- Обсяг замовлення (Кількість місяців та кількість білбордів) формує індивідуальний коефіцієнт ціни.
- Економічна ситуація загалом впливає рівень цін. За тривалої стабільності чи інфляції ціна на бігборди підвищується. А от за кризових ситуацій, наприклад, пандемії чи інших форс-мажерів знижується.